środa, 31 grudnia 2014

Black suede


Witajcie!

Za oknem piękny zimowy dzień!Na dworze coraz zimniej , przygotowani na zimę?
Ja tak! Mój ostatni zakup to kozaki za kostkę i lakierowane botki na obcasie.
Moją wielką inspiracja jest Anja Rubik, i właśnie te buty kojarzą mi się z nią.Będę czasami wrzucała tutaj wpisy tego typu ,oby pomóc w wyborze.Oceńcie sami!
Mam nadzieje ,że coś wpadnie wam w oko.


My inspiration


 




Wybierając się na zakupy warto skorzystać z wyprzedaży ,które ruszyły pełną parą ,dlatego mam dla was propozycje ,po które moim zdaniem warto sięgnąć,wszystkie w dobrych cenach;


1.Zara ,199 zł

2.czarny szpic,Zara,149 zł
3.Stradivarius, 139 zł


 4.Zara ,199 zł




 5.Mohito Anja Rubik X ,279 zł



6.Zara,299 zł
7.Top Shop ok.400 zł
8.Top Shop ok.500 zł
 
9.Zara ,429 zł


10.Stradivarius,179 zł






 Mam nadzieję ,że ten przegląd ułatwi wam decyzję.
 Jak wam się podobają?Czy któreś szczególnie przypadły wam do gustu?





13 komentarzy:

  1. Prosze Ci dodawaj lepsze jakosci butki niz z sieciowek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Posty super! Mam nadzieje ze posty bedą sie pojawiały często oraz reguralnie. Moze opowiesz nam o pójściu do agencji, pierwszym wyjeździe za granice i oczywiście o samym Paryżu?! Trzymam kciuki za ciebie natalka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , będą oczywiście posty o Paryżu i wyjazdach a już wkrótce temat o moich początkach w modelingu

      Usuń
  3. super, w nastepnych inspiracjach poleć jakieś ciekawe sweterki na zimę!

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się ciekawie jeżeli znajdziesz też odrobinkę chęci możesz wstawiać też jakieś ciekawe przepisy zdrowych posiłków, pozdrawiam :) udanego sylwestra!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze , dziękuje za wskazówki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie przed chwilką zamówiłam botki nr 4 i 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam z niecierpliwością na post o ćwiczeniach i diecie !! kiedy planujesz napisać coś takiego?
    xxx
    ps jesteś przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog! Mi się bardzo podoba i z niecierpliwością czekam na nowe wpisy! :) w końcu można będzie poczytać coś ciekawego! :D trzymam kciuki,żeby sie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super początki! Te ostatnie botki są cudowne,ciekawe czy wygodne.. ;)<3

    OdpowiedzUsuń