czwartek, 1 stycznia 2015

Wish me luck

 
,,Marzenia to niczym nie zmącona rozkosz, a oczekiwanie aż się spełnią to prawdziwe życie."
- Wiktor Hugo

Witajcie!

Coś się kończy , coś się zaczyna.Za nami rok 2014, pełen emocji, wyjazdów, wspaniałych ludzi ,których nigdy nie zapomnę.W tym poście chciałam wam opowiedzieć o moich początkach w modelingu i podsumować ten rok.




Po pierwsze , wiele osób mnie pyta ;jak zostałaś modelką?
czy brałaś udział w castingu?Otóż moja historia wygląda tak; już ponad dwa lata temu założyłam konto na portalu maxmodels, była to całkowita amatorszczyzna , ale cóż taki był trend ,kto tego konta wtedy nie miał...Przewijała się tam cała masa osób , zaczęłam dostawać wiele propozycji od polskich agencji ale wtedy nie brałam tego na poważnie.Niecały rok temu przypadkowo weszłam znów na tą stronę ,zaczęłam odpisywać na wiadomości bookerów .Interesowały się mną między innymi agencje D'vision ,Gagamodels,Hook,Rebel Models i parę innych.Nie wspominałam jeszcze -w tamtym okresie zajmowałam się fotografią ,więc myslałam ,że troszkę orientuje się w temacie,nic bardziej mylnego-byłam kompletnie zielona...Zainteresowała się mną także moja agencja czyli As  Management , była to stosunkowo młoda agencja , bardzo prężnie się rozwijająca.Dostałam od nich wiadomość czy byłaby możliwość spotkania. Siedziba agencji mieści się w Warszawie.Wtedy uważałam,że to nic poważnego, nie brałam tego jeszcze na poważnie ,więc nie zgodziłam się na wyjazd.Co dalej?Menager agencji przyjechałam więc do mnie.Spotkanie poszło bardzo pomyślnie , już wtedy słuchając wszystkiego o agencji, sesjach, okładkach, pokazach ,wyjazdach, ogromnych pieniądzach, było to dla mnie po prostu niewyobrażalne i bardzo bardzo odległe!
Był to przełom kwietnia,czas egzaminów, więc decyzję odłożyłam do maja,i wtedy się wszystko zaczęło zmieniać , z dnia na dzień poznawałam nowy, niesamowity świat ,zaczęłam dużo podróżować, choć na początku nie było tak różowo!


Wymogi


W tym zawodzie liczy się wzrost i nienaganne wymiary! Jest to walka, o każdy centymetr 
w biodrach ... Wiąże się to oczywiście dla osób ,które nie są 
z natury bardzo szczupłe z dieta
 i ćwiczeniami.Ja również na początku roku ,jeszcze przed moją przygodą z agencją miałam zupełnie inne wymiary.Schudłam ponad 
9 kg.Od roku ćwiczę codziennie i trzymam dietę -ale o tym 
w innych postach!

Wzrost ;minimum 175 aby próbować osiągnąć coś nie tylko 
na sesjach ale również na wybiegu.


Wymiary;

Biust: 80-90 cm
Talia:58-63 cm
Biodra: 85-90 cm
Wymiary kilku moich ulubionych top modelek;

 Zuzanna Bijoch
 (biust - talia - biodra): 81-61-88

Anja Rubik
85-60-88

 Monika JAC Jagaciak
80-58-89


Lecz na wybiegach widać tendencje do jeszcze niższych wymiarów.Oczywistą sprawą jest także to ,że jeżeli dziewczyna jest w dolnych granicach wzrostu ,to także jej wymiary powinny być proporcjonalnie niższe.
Czasami agencje warunkowo przyjmują dziewczyny o wyższych wymiarach, jeśli zrobią na nich duże wrażenie i zagwarantują szybkie zeszczuplenie. 


 Cera:
Doskonała, gładka, zadbana i promienna. Bardzo ważny jest naturalny koloryt cery (nadmierna opalenizna to bardzo duży minus). Więc jeśli macie trądzik lub widoczne niedoskonałości, udajcie się do dermatologa lub kosmetyczki w celu jego wyleczenia.


 Włosy:
Najlepiej niefarbowane, gęste, zdrowe i długie. 

  Ja 

 
 Sesja testowa wykonana przez cudowną Natalię Erdman ponad 
pół roku temu , teraz jestem troszkę szczuplejsza.Już niedługo efekty nowych 
testów również z Natalią.

Wymiary;(biust - talia - biodra): 81-59-84
wzrost;175 cm

Uroda?Piękna twarz? Dziewczyna musi mieć to coś w oczach , perfekcyjną cerę ,ale typ urody nie jest i nigdy nie będzie ściśle określony.Żeby wejść do świata modelingu i zrobić tam karierę to naprawdę trzeba zacząć już od najmłodszych lat. Agencje modelek poszukują dziewczyn w wieku 13-18 lat, a nawet 12-latki są już brane pod uwagę. Trudno jednak stwierdzić od czego zależy sukces w tej branży.
  

 Można spełniać wszystkie te wymagania i nic nie ugrać, a może ci czegoś brakować (np. kilku centymetrów), a i tak zrobisz karierę. Trzeba mieć po prostu"to coś" i zostać odkrytą przez odpowiednie osoby. 

 Najważniejsza jest odpowiednia motywacja , jeżeli będziemy dążyć do sukcesu to zawsze go osiągniemy! 
Marzenia ponad wszystko! 

W innym poście opowiem również o agencjach zagranicznych,sesjach,kontraktach , już wkrótce!

31 komentarzy:

  1. Hej, Natalia! Super post, bardzo motywujacy. Czekam juz niecierpliwie o postach z twoja dieta i ćwiczeniami! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, jestem pod wrażeniem Twojej osoby, zdolności i determinacji! Mogłabyś zdradzić, ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dbasz o cerę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myję zimną wodą ,stosuje kremy nawilżająca i natłuszczające na noc ,maseczki .

      Usuń
    2. zrobisz o tym dokładny post? :) jakie firmy, do jakiego rodzaju cery itp itd

      Usuń
  4. swietny post, ale sposob, jaki stosujesz stawiajac znaki interpunkcyjne przeraźliwie razi w oczy.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, blog, pomysł i plan na niego - świetne, niemniej jednak, interpunkcja niesamowicie kuleje.

      Usuń
    2. dokładnie!

      Usuń
  5. Hej od jakiegos czasu sledze Twojego bloga ,zycze powodzenia i dalszych sukcesow bo jestes bardzo piekna dziewczyna aczkolwiek z niektorymi sprawami sie nie zgodze. Mianowicie wiele razy wspominasz o "nieskazitelnej cerze" - fakt ,dziewczyny z wyraznymi ( zaawansowanymi ) zmianami tradzikowymi na twarzy powinny jednak zadbac o to zeby ten defekt zniwelowac ,chociaz z wlasnego doswiadczenia wiem ze w jakiekolwiek ,chociazby najbardziej naturalnie wygladajace zdjecie ( z backstage'ow etc ) jest wlozona duza praca photoshopa jaki i gra swiatlem

    OdpowiedzUsuń
  6. tak wiec nie popadajmy w obłęd ,jest wiele przykladow na to ,ze nie kazda modelka ma idelana cere ( np. Lindsey Wixson ) na wielu filmikach z backstage'ow chociazby z Fashion Tv wyraznie widac wypryski na jej twarzy, na kontraktach rowniez wiele dziewczyn po sesjach ,jak i na codzien maja jakies niespodzianki na twarzy .. co dopiero Top Modelki po Fashion Week'ach :) niewspomne juz o workach pod oczami, rozszerzonych porach ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak owszem,ale modelka powinna się odpowiednio prezentować więc jej cera powinna być w świetnej kondycji,nie tylko chodzi mi tutaj o sesje,lecz castingi i pokazy

      Usuń
    2. na castingach i pokazach rowniez :)

      Usuń
    3. "Więc jeśli macie trądzik lub widoczne niedoskonałości, udajcie się do dermatologa lub kosmetyczki w celu jego wyleczenia."

      Tak, bo generalnie ludzie mają trądzik, bo nie chodzą do kosmetyczki bądź dermatologa? Jak nie masz o czymś pojęcia, to o tym nie pisz.

      dziewczyna walcząca z trądzikiem od 10 lat

      Usuń
  7. mam tyle lat co ty i w podobny sposob zostalam zauwazona przez agencje rebel models. Co mozesz o tej agencji powiedziec? warto?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis.. a mnie interesują jeszcze takie rzeczy: mieszkasz ponad 100km od Warszawy- jak często tam jeździsz? z rodzicami czy np.pociągiem, autobusem? i jak wygląda Twoja sytuacja w szkole- dużo lekcji opuszczasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo więcej ,mam 6h do wawy ,pociągiem ,teraz raczej nie wyjeżdżam i nie opuszczam lekcji.

      Usuń
  9. A jak często dojeżdzasz na rozne sesje? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się - popracuj nad interpunkcją, bo bardzo psuje efekt :( A tak poza tym blog zapowiada się super, czekam na następne notki. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile aktualnie ważysz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalia, dlaczego nie wybrałaś D'vision? P.s. Super post <3

    OdpowiedzUsuń
  13. za jakiś czas zrób koniecznie FAQ, bo zamęczysz się 73578 pytaniami o wzrost, wagę itp itd

    OdpowiedzUsuń
  14. Co na to wszystko Twoi rodzice? Nie martwią się, że jesteś za chuda? Wspierają Cie w karierze modelki?

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym Ci pogratulować tego co osiągnęłaś! Jak dla mnie jesteś fenomenem. Obserwuję Twój profil na Instagramie i widać jak duże postępy zrobiłaś ;) Jestem w Twoim wieku, mam 180 cm waże o 9 kg wiecej od ciebie ale w wymiarach dużo mi do ciebie brakuje. Nigdy nie próbowałam modelingu ale chciałabym wyglądać jak Ty. Gratuluję siły i wiary w to co robisz bo kosztuję Cię to zapewne wiele wyrzeczeń, oby tak dalej! Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest taka możliwość spotkania się z tobą porozmawiania , zrobieniu zdjęć??

    OdpowiedzUsuń