sobota, 3 stycznia 2015

my big change



 "Możesz zrobić ze swoim życiem cokolwiek zechcesz, potrzebna jest tylko wiara, odwaga i nieugięty duch"-to słowa ode mnie dla Was wszystkich.

Ja by Natalia Erdman, December
www


Witajcie!
Bardzo wiele osób prosiło o post o mojej diecie, postanowiłam napisać go specjalnie dla Was! Już dziś o mojej przemianie, diecie modelek i stylu życia - czyli wpis z serii ,,life style".
Powszechnie wiadomo, że modelka musi mieć wspaniałą i nienaganną figurę. Kryteria dotyczące wymiarów są bardzo kategoryczne, jak już wspominałam wcześniej, dlatego aby osiągnąć sukces trzeba być bardzo silnym i zmotywowanym.Odpowiednia motywacja to klucz do sukcesu, dlatego mam nadzieję , że moja historia Was  zainspiruje i doda sił by walczyć o lepsze ,,ja".

Moja Motywacja

Moją motywacją jest Line Brems, modelka reprezentowana przez agencję 
Le Management (Copenhagen)
 


Jak zacząć ćwiczyć, zmienić swój styl żywienia i odnaleźć motywację?

 test by Natalia Erdman, December


Przede wszystkim  musimy podejść do tego z głową!


Po pierwsze, wyznaczmy sobie cele, do których będziemy chcieli dążyć! 


Po drugie, musimy wiedzieć, że zmiana naszego wyglądy to długotrwała sprawa, na rezultaty  trzeba czekać, nic nie przychodzi tak łatwo! Zapracujmy sobie na nie, a efekt będzie wspaniały!


Po trzecie, nie powinniśmy myśleć o diecie jak o koszmarze i samych wyrzeczeniach, zmieńmy swój styl żywieniowy na stałe, wtedy nasze życie będzie lepsze i dłuższe!


Po czwarte, bądźmy konsekwentne! Moim zdaniem regularność w ćwiczeniach  jest najważniejsza!


Po piąte, musimy znaleźć odpowiednią motywację jak już pisałam wyżej!




O oto moje ulubione cytaty, mam nadzieję, że dodadzą Wam sił.

"Sukces to nie kwestia wrodzonego talentu, błyskotliwej inteligencji ani szczęścia. Sukcesy odnoszą ludzie przekonani o tym, że wciąż mogą się wiele nauczyć". Carol Dweck

 "Cel jest to marzenie z datą wykonania". Napoleon Hill

 "Bo wiesz, nie ma marzeń nie do spełnienia, są tyl­ko ludzie, którzy uważają, że marze­nia sa­me się spełnią, bądź ludzie którzy zaczęli sta­rania, lecz zab­rakło im wytrwałości."

niech i Wam jej nigdy nie zabraknie!



       Według mnie modelki dzielą się na dwie grupy; te naturalnie szczupłe i  te, które ciężko pracują by osiągnąć ,a później utrzymać nienaganną sylwetkę. Do tej pierwszej grupy należą dziewczyny,  które mają znakomitą przemianę materii i co by nie jadły i tak nie pójdzie im ,,w boczki''. Ja należę zdecydowanie do tej drugiej, nigdy nie byłam super szczupła, miałam raczej zwykłą sylwetkę. Swoją przemianę rozpoczęłam ponad rok temu. Odnalazłam motywację i zaczęłam ostro pracować nad sobą! Odmieniłam całkowicie swój styl życia, zaczęłam ćwiczyć codziennie i o 180 stopni zmieniłam swoje nawyki żywieniowe. Na efekty oczywiście musiałam poczekać, ale oczywiście było warto! Pierwsze zmiany zauważyłam po miesiącu. 
Po trzech miesiącach straciłam 9 kg na wadze i dobre kilkanaście centymetrów!

Wszystko to co osiągnęłam to ciężka praca i moja wytrwałość.



Mity na temat odżywiania modelek

          Bardzo często  spotykam się ze złośliwymi komentarzami na temat odżywiania modelek, że nie jemy nic, że stosujemy głodówki,że jeżeli już się czegoś dotkniemy to jest to liść sałaty, a przed pokazami i ważnymi sesjami zapychamy żołądek wacikami by uśmierzyć głód...To wszystko mity...
Oczywiście w tej branży pracują dziewczyny, które stosują różne środki aby wyglądać jak wieszaki ale jednak zdecydowana większość prowadzi bardzo zdrowy styl życia, pilnując diety i regularnie ćwicząc.
  



 Moje treningi
            I tutaj pojawia się kolejne pytanie :co ćwiczysz i jak często? Już odpowiadam! 
Od ponad roku ćwiczę codziennie ,7x w tygodniu po 1,5-2 h dziennie,dokładnie o moim sportowym stylu życia opowiem w kolejnych postach już niebawem jeśli oczywiście będziecie chcieli!



Czy wystarczy sama dieta?

 Moim zdaniem zdecydowanie- nie! Dobrze dobrana dieta to połowa sukcesu, reszta to nasza ciężka praca!

Pytacie z czego zrezygnowałam. Oto najważniejsze z rzeczy, których nie spożywam;
-napoje gazowane, soki, wody smakowe, napoje mleczne itp.
-śmieciowe jedzenie czyli wszelki fast food
-słodycze (ciasta ,ciastka, cukierki)
-tłuszcze zwierzęce
-mięso
-tłusty nabiał, żółte sery itp.

Moja dieta jest opracowana przez dietetyka, jem cztery posiłki dziennie, choć uważam, że zalecane pięć to bardzo dobre rozwiązanie. Jem co trzy godziny, między posiłkami nic nie podjadam- jest to bardzo ważne! 
Trzymam się ustalonej diety, i jest to dla mnie styl życia! Nie wspominałam również jestem wegetarianką.
Kolejne pytanie, które często się pojawia; ile kalorii spożywasz?A więc jest to indywidualna sprawa dla każdego, ja jem około 1500 kcal ale to nie znaczy, że wy macie tyle jeść. Zapotrzebowanie jest zależne 
od wieku, wzrostu, budowy, aktywności i wielu, wielu innych czynników.




Co jem?

Podam wam przykładowy jadłospis, mam nadzieję, że Wam pomoże;

1.Śniadanie -jogurt naturalny 0% 150ml, granola domowa(płatki owsiane, żurawina, orzechy)2 łyżki + owoc

2.II śniadanie-owoc 

3.Obiad- kasza (gryczana, jaglana itp.)100 gram, łosoś gotowany na parze porcja wielkości ściśniętej pięści + warzywa w dowolnych ilościach polane łyżeczką oleju rzepakowego lub lnianego

4.Kolacja- omlet z dwóch jajek z pomidorem,ogórkiem , posypany szczypiorkiem

Oczywiście jest to tylko przykład tego co jem, nawet będąc wegetarianką  moja dieta jest bardzo urozmaicona i różnorodna co najważniejsze!



Co pije?

              Piję bardzo dużo wody, ponad 2 l dziennie (woda jest bardzo ważna , szczególnie gdy dużo trenujemy), herbaty (zielone,czarne,białe). Dla zdrowia pije ręcznie wyciskane sorki z owoców jak i warzyw.




Czy pozwalam sobie czasami na ,,grzeszki"?

                 
               Tak , nie ukrywam, że bardzo rzadko ale tak, bo każdej z nas należy się moment przyjemności, wszystko w umiarze jest dla ludzi! I o tym pamiętajcie!



Mam nadzieję, że rozwiałam wasze wszelkie pytania. Jeżeli nie to proszę piszcie co chcielibyście jeszcze wiedzieć, jeżeli pytań będzie dużo to wkrótce pojawi się nowy post z tej serii! Co o tym sądzicie? Cieszę się bardzo, że blog Wam się podoba! Piszcie w komentarzach, które posty najbardziej Wam przypadają do gustu abym mogła poznać wasze upodobania.
 Już wkrótce szykuje się również zupełnie nowy wygląd mojego bloga, który będzie zrobiony przez profesjonalną ekipę.Będzie to zupełnie nowa odsłona!

Jeżeli chcecie zmienić swoje dotychczasowe życie to pamiętajcie; Tyl­ko pop­rzez wyt­rwałość w dążeniu do ce­lu jest szan­sa na spełnienie naszych marzeń... 
  




Nie czekaj. Pora nigdy nie będzie idealna.Zacznij już dziś.


79 komentarzy:

  1. Super! Mi się bardzo podoba. Chciałabym dowiedzieć się na pewno 2 rzeczy.
    1. Co dokładnie ćwiczysz, jakie ćwiczenia wykonujesz rano/ wieczorem czy od razu wszystko.
    2. Twój makijaż codzienny oraz jak dbasz o skórę twarzy/ ciała i włosy.
    Super post i duża motywacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponuje mi Twoja otwartosc na nasze pytania, i to, ze nie robisz z wszystkiego jakas tajemnice.
    Jestes ladna, ale tego chyba nie musze powtarzac. Masz mega rysy twarzy i Twoj styl jest naprawde wykwintny, szczegolnie na 16- latke, masz niesamowite poczucie estetyki.

    Czekam na wiecej wyjatkowych outfitow i szczerych slow.

    x Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś niesamowita! w poprzednim wpisie o wymiarach nie podawałaś. Można wiedziec ile cm masz w udzie/łydce?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. co znajomi na zdjecia w bieliznie/bez biustonosza? uroda bardzo dojrzała,ale nie pojawiają się komentarze,że masz tylko 16 lat i że to nieodpowiednie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się pojawiają , w zasadzie jestem pewna,że na pewno ale za moimi plecami...cóż to nie jest mój problem.Nie boję się nagości na zdjęciach ,a te akurat niczego nie ukazują.Pozdrawiam

      Usuń
    2. dziekuje kochana bo sama boje sie co powiedzą na takie zdjęcia! a jak rodzice reaguja na to?

      Usuń
    3. Jest różnia między nagością a Nagością. Można być nagim i równocześnie niewyzywającym. To zdjęcie jest jak najbardziej akceptowane, a już na pewno w sferze modelingu. Trzymam za ciebie kciuki. Ci którzy mało walczą o swoje życie, są bardzo waleczni w komentowaniu i krytykowaniu innych. Nie waż się przejomować złośliwością innych. Słuchaj własnego serca i rozumu i otaczaj się mądrymi ludźmi. ;)

      Usuń
  5. Kochana ja także chciałabym wiedzieć co dokładnie ćwiczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna notka, ciekawie się ją czyta :) Ale wprowadzanie ludzi w błąd, że jesteś wegetarianką jest nie na miejscu. Odkąd to ryba nie jest mięsem? Bardzo ciekawe.... Wegetarianizm to rezygnacja ze spożywania zwierzą ;) Dziwi mnie takie podejście niektórych osób, bo nie wiem kogo chcą oszukiwać - siebie czy innych. Ale poza tym podziwiam za wytrwałość w diecie i ćwiczeniach, masz niesamowitą figurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wegetarianką a nie weganką.To weganie nie jedzą w ogóle żadnego mięsa,nawet ryb.

      Usuń
    2. Wegetarianie NIE JEDZĄ ryb. Ryby to zwierzęta, tak samo jak krowa czy kurczak. Nie rosną na drzewach. Weganie nie spożywają żadnych produktów pochodzenia zwierzęcego, czyli mięsa ssaków i ryb, oraz nabiału, jajek, miodu. Także proszę, nie nazywaj się wegetarianką...

      Usuń
    3. dobra! jest jaroszem, nie czepiajcie się już... jest młoda, popełnia wiele błędów

      Usuń
    4. Wegetarianie nie jedzą mięsa ORAZ ryb, a weganie nie jedzą produktów pochodzenia zwierzęcego, czyli także mleka, sera itp.

      Usuń
    5. do czlowieka encyklopedii: naprawde nie masz sie do czego przyczepic? Jak juz musisz krytykowac, to przynajmniej sie doucz. Semiwegetarianizm dopuszcza jedzenie nie tylko ryb ale rowniez drobiu a wciaz jest odmiana wegetarianizmu. Wiec moze smialo mowic, ze jest wegetarianka.

      Usuń
    6. Nie może śmiało mówić, bo nią nie jest. Może co najwyżej użyć którejś z tych wymyślnych nazw typu wspomniany wyżej semiwegetarianizm, flexitarianizm, pescetarianizm czy co tam jeszcze powstało. Moim zdaniem to bez sensu, bo albo jest się wege - nie spożywa się żadnych zwierząt, albo się nie jest, kropka.

      Usuń
    7. zacznij zyc swoim zyciem zamiast spedzac godzin przed komputerem doczepiajac sie do pierdol. nie ma to jak internetowi hejterzy. nie wazne, ze wpis jest swietny, wazne ze twoim zdaniem popelnila jeden blad. i oczywicie krytykujesz anonimowo, bo jakby inaczej. pogodz sie z faktami: po pierwsze jest to odmiana wegetarianizmu czy ci sie to podoba, wszystkie te "wymysle nazwy" sa odmianami wegetarianizmu czyli wciaz sie do niego zaliczaja. po drugie nie wiem czy ci sie udalo to dostrzec, ale wpis na blogu nie dotyczyl poprawnej terminologii oraz polszczyzny tylko czegos zupelnie innego..

      Usuń
    8. "oczywicie krytykujesz anonimowo, bo jakby inaczej" - pisze Anonim, haha. I tu nie chodzi o wytykanie błędów, czy hejtowanie, do Natalii nic nie mam, brawo za osiągnięty efekt, podziwiam wytrwałość itp, jednak warto uświadamiać, żeby nie szerzyć mylnego spojrzenia na ten temat (jestem osobą mocno zaangażowaną w walkę o prawa zwierząt, więc czuję się jakby w obowiązku zwrócić na to uwagę). Pozdrawiam.

      Usuń
    9. No to jak na wigilię się nie je mięsa to czemu je się ryby ? Ryba to właściwie nie mięso a normalnie wegetarianie je jedzą człowieku encyklopedio. Chyba że źle mnie uczyli na dietetyce profesorzy.

      Usuń
    10. Wegetarianizm to niespożywanie zwierząt, ryby są zwierzętami więc wegetarianie ich nie jedzą. Rozumiem, że jeśli ktoś rezygnuje z mięsa dla zdrowia a je ryby, ale jeśli ktoś z przyczyn czysto ideologicznych, kierując się etyką i chęcią niezadawania cierpienia zwierzętom przechodzi na wegetarianizm, to jedzenie ryb jest dość nielogiczne, bo trzeba je pozbawić życia, żeby można je było zjeść. Innego wytłumaczenia nie ma.

      Usuń
  7. Czekałam na ten wpis! Gratuluję samozaparcia i życzę powodzenia w dalszym osiąganiu wyznaczonych celów :) Również mnie interesuje jakie ćwiczenia wykonujesz.
    Tylko przyczepię się do jednej rzeczy - "...i o 360 stopni zmieniłam swoje nawyki żywieniowe." Na pewno chodziło Ci o 180 stopni bo 360 to powrót w to samo miejsce a tak na pewno nie jest :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz oczywiście racje , głupi błąd, już poprawiam.Przynajmniej zabawny.

      Usuń
  8. Czy palisz papierosy, spozywasz alkohol / używki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie potrafilabym jesc tak malo. Patrzac na Twoj plan kolacja wypadai na 15, bo sniadanie jem o 6 rano :/
    Masz piekne cialo, super ze rozwijasz sie w tym co sprawia Ci przyjemnosc :)
    Moze w poscie o cwiczeniach zamiescisz zdjecia jak wygladalas 9kg ciezsza? To by byla mega motywacja i dowod dla niedowiarkow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, przemyślę temat wstawienia zdjęcia, dziękuje i pozdrawiam

      Usuń
  10. Jesteś bardzo szczupła, podziwiam twoją figurę jak i wytrwałość w diecie oraz treningach. Bardzo często wchodzę tutaj na bloga i czytam nowe posty. Masz piękne ciało! Mogłabyś zdradzić obwód uda i łydki? Byłabym bardzo wdzięczna. Czekam z niecierpliwością na kolejne posty tego właśnie typu. Pozdrawiam i życzę wytrwałości w dalszej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Obwód uda w połowie w najszerszym miejscu -45, łydki przepraszam nie mierzyłam nigdy.Dziękuje i pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź! Mam nadzieję, że już za kilka dni kolejny post, który będzie tak ciekawy i przyjemny w czytaniu jak poprzednie!

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ile ważysz? Masz śliczna figure

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana,jak znajdujesz czas na ćwiczenia?Pragnęłabym tez tyle czasu poświęcać sobie,niestety w domu codziennie jestem ok 17,a potem mam natłok zajęć związanych ze szkołą:( czy masz dla mnie jakies porady,jak wygenerować choc troche czasu na ćwiczenia?

    OdpowiedzUsuń
  14. Wstaje przed 6 i ćwiczę też przed szkołą, bardzo dobrze organizuje swój czas

    OdpowiedzUsuń
  15. A czy możesz podać wiecej Twoich przykładowych jadłospisów? Bo w moim przypadku najwiejszym problemem jest to, ze nie mam pomyslu na niskokaloryczne posiłki + dodaj prosze zdjecie przed przemiana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będzie tym większe zainteresowanie to napiszę o tym kolejny post

      Usuń
  16. Jakie masz teraz cele, jeżeli chodzi o pracę nad ciałem? Dalsze chudnięcie, utrzymywanie wagi, może praca nad jakąś konkretną częścią ciała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam za bardzo rozbudowane łydki przez ćwiczenia

      Usuń
  17. Świetny post, zmotywowałaś mnie do ćwiczenia i do walki o wymarzone ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moze to glupie pytanie, ale nie znam sie na tym :) Pijesz obojetnie jaka wode czy konkretnej marki? Mineralna/zrodlana? Ma to jakies wieksze znaczenie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Niegazowaną ,obojętnie jakiej marki

    OdpowiedzUsuń
  20. czy to sa te nowe zdjęcia jakie obiecywalas wstawić? te na których jesteś szczuplejsza? o ile kg niż na tamtych? cudowna figura! ciężko ci ja utrzymać?

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana, czy masz do czynienia z zazdrośnikami którzy cie hejtuja w szkole, dziewczyny obgadują, wmawiają anoreksje itd.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze znajdą się taki osoby, i czego bym nie robiła to coś im nie pasuje, przykre, że ludzi czasem z zazdrości czasem z innych powodów są zdolni do podłych zachowań...

      Usuń
  22. wstajesz specjalnie 1,5-2h wcześniej żeby cwiczyc? dolaczam się do priosby o szczegoly na temat cwiczen, kiedy, co, jak itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. w jakich godzinach jesz posiłki?

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo czekam na post urodowy zarówno makijaż codzienny jak i pielęgnacja.
    Czekam tez na szczegółowy opis twoich ćwiczeń!
    Jak wygląda twoje jedzenie gdy chodzisz do szkoły? Chodzi mi głównie o obiad.

    Czekam na więcej jadłospisow!
    Chciałabym dzięki twoim Radom zacząć przemianę a one by były wskazówkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę to pod uwagę.Dzięki ,że komentujecie i piszecie o czym byście chętnie poczytali.Pozdrawiam

      Usuń
  25. Wymienisz co dzisiaj jadłas?

    OdpowiedzUsuń
  26. a zmierzylabys swoje udo w tej najszerszej części gdzie zbiera się najwięcej tłuszczyku czyli kilka cm pod kroczem? proszę, kocham twoja figure!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisala, ze w najszerszym miejscu..

      Usuń
  27. jakiej słuchasz muzyki i jakie książki lubisz? Jakbyś mogła, wymień 5 przykładowych tytułów utworów i książek lub autorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania, może nie aż tak szczegółowo jak tytuły, ale autorzy i wykonawcy, co lubisz? :) Pozdrawiam!

      Usuń
  28. Masz rewelacyjne ciało, ale czy po tak gwałtownej zmianie wagi nie zatrzymała ci sie miesiączka? Bo ja niestety mam z tym problem ;( proszę o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję determinacji w dążeniu do postawionego sobie celu. Masz przepiękne ciało i to Twoja zasługa, więc masz powód do dumy :)
    Jak długo czekałaś na efekty od rozpoczęcia odpowiedniej diety i ćwiczeń? Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po miesiacu byly pierwsze efekty,napisala :)

      Usuń
    2. Jakoś mi to umknęło, dziękuję :)

      Usuń
    3. nie ma za co:)

      Usuń
  30. Mega ciekawy post! Również chcialabym zobaczyć powornanie przed i po jak stracilas te 9 kilo. No i nicierpliwoscia czekam na post o cwiczeniach i wlasnie np. O pielęgnacji twarzy. Tak jak czytalam tu gdzies u gory,fajnie piszesz i nie robisz tajemnic :) tak trzymaj! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. skąd bielizna ze zdjęć i Ivonem Wolakiem a skąd z Natalią Erdman? CUDOWNA JESTEŚ:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Iwoną -od jej projektantki a od Natali- część moja, część własność Natalii

      Usuń
  32. Napisałaś, że wstajesz przed 6, a o której chodzisz spać? Ile godziń śpisz? Ja np. mam straszny problem z organizacją czasu, przydałby się o tym post :)) Jesteś piękna!

    OdpowiedzUsuń
  33. Akurat dziś, normalnie później a gdy mam szkole to 6;30

    OdpowiedzUsuń
  34. a na jakie grzeszki sobie najczęściej pozwalasz? (albo inaczej) jeżeli by od ciebie zależalo od jakich słodyczy sie nie tyje co bys wybrala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrłabym zdecydowanie czekolady, szczególnie białą,rodzinne ciasta i oreo!

      Usuń
  35. Jak organizujesz sobie czas? Masz jakieś metody?( Np. niektórzy spisują sobie listy rzeczy do zrobienia )jestem w szoku, że potrafisz się tak zmobilizować i wgl miec siłę by trzymać się swojego planu i godzić to wszystko z nauka. wiem ile roboty Cię to kosztuje bo jestem po mat fiz, i fizyka nieźle daje w kość, trzeba uczyć się jej bardzo systematycznie bo bez tego można zginąć. Pozdrawiam Cię serdecznie, jesteś niesamowita i bardzo pozytywna, a teraz takich ludzi którym się CHCE cokolwiek robić trzeba ze świeczką szukać.Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę na mat-geo-ang-inf dokładnie mówiąc. Będzie post o organizacji, bo to droga do sukcesu!

      Usuń
  36. Dołączam sie do pytań z serii:
    1) w jakich godzinach cwiczysz?
    2) o ktorej wstajesz i chodzisz spac jak masz szkole?
    3) co cwiczysz?
    4) ile ważysz rano na czczo?
    5) co ile sie ważysz?
    6) w jakich godzinach jesz posiłki?

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze, zapamiętam.Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  38. Czym myjesz twarz rano i wieczorem? Czy stosujesz jakies kremy?

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej, a podałabyś swoje wymiary ?

    OdpowiedzUsuń
  40. Musze zaczac od tego, ze Cie podziwiam i chcialam zapytac dokladniej o Tw osiagniecia. Mowilas, ze w 3 msc schudlas 9 kg. To nie jest jakos bardzo duzo, ALE patrzac, ze cwiczylas codziennie, jestem przekonana, ze 2. tyle "poszlo Ci" w miesnie (ktore sa oczywiscie duzo ciezsze od tluszczu). Stad moje pytanie: ile mniej wiecej cm stracilas?

    OdpowiedzUsuń
  41. Dasz więcej jadłospisów? Podasz pory posiłków?

    OdpowiedzUsuń