środa, 7 stycznia 2015

Stay gold

Witajcie!

Zbliża się ten niesamowity, jedyny w życiu czas,  na który każda z nas wyczekuje z niecierpliwością. Już za chwil parę wyszykowane, gotowe do wyjścia staniemy przed dumnym ojcem,  który z łzami w oczach odda nas w ramiona naszych wybranków. Ten magiczny wieczór, pozostanie w pamięci na długi czas. Zadbajmy już więc dziś o to by na długo pozostać w pamięci naszych najbliższych przyjaciół. Oto kilka pomysłów na perfekcyjny i klasyczny look.



Ruska czerwień-klasyk gatunku


Yves Saint Laurent
ROUGE PUR COUTURE SPF15 - Pure Colour Satiny Radiance
ok.200 zł Sephora

Bobbi Brown
Lip Color Hollywood Red 
ok.130zł Sephora





A oto kilka sukienek, które mnie zachwyciły, mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie



Top Shop ok.150zł

Top Shop ok.150 zł
Top Shop ok.170 zł

Zara,229 zł
Zara ,229 zł
Cos,800 zł



Klasa i elegancja

W czerni zaprezentujecie się perfekcyjnie, 
a doskonałym dopełnieniem będą czerwone usta i dobrze dobrane dodatki! Pamiętajmy -less is more.
,,Elegancja to tajemnica, kobiecość, prostota, seksapil, to czerwona szminka, buty na obcasach, błyszcząca, delikatna biżuteria, koronki, żaboty, niesamowite kolory, głębia mych błękitnych oczu. ''

Niech ten wieczór będzie wyjątkowy...

11 komentarzy:

  1. A kiedy bedzie wpis o tym co ćwiczysz? Jakie to sa cwiczenia? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie, tylko popracuj nad tym jak piszesz i raz jeszcze przejrzyj ten wpis. Trochę masło maślane i błędy gramatyczne. Bez urazy oczywiście, po prostu rada na przyszłość, żeby wszystkim przyjemniej się czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze w BB nie ma topshop :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście uważam, że twoje wpisy o stylu życia i modelingu są bardziej dopracowane. Jest bardzo dużo blogów o modzie i stylizacjach, a twoje ostatnie posty to pewna nowość. Powinnaś kontynuować pisanie na tematy, które interesują komentujących , takie jak: jak ćwiczysz, plan dnia, przepisy itd. Nie odbierz mnie źle, bo twój blog na prawdę mnie inspiruje i juz schudłam 2kg! Mam nadzieję, że twój blog rozwinie się jak najdalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma tej sukienki na zarze..

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dosyć nietypowe pytanie. Od zawsze byłaś taka wysoka? Mam na myśli głównie gimnazjum? Czy był okres, w którym byłaś przysłowiowym kurduplem, a po pewnym czasie strzeliłaś szybko do góry?:) Mam 16 lat i 1,70m wzrostu. Marzę o tych 5cm, ale nie mam pojęcia czy jednak mi się uda. Moja mama ma 1,69, a mój tata 1,86. Czy twoi rodzice również są wysocy? Dowiedziałaś się może w jakiś sposób podczas np. sesji jak wspomóc wzrost? Byłabym wdzięczna, jeśli odpowiedziałabyś na moje pytanie. Bardzo mi zależy. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, jesteś boska!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanie dość nietypowe; masz jakieś wady? Tzn ja mam kompleks odstajacych uszu, niektóre dziewczyny mają krzywizne kręgosłupa, krzywe zęby, zeza. To niby naturalność i nie chcą jej korygować ale ja nie umiem czuć się z niedoskonalosciami piękna, zwłaszcza gdy zobaczyłam odcinek Top Model gdzie wywalili dziewczynę za zły kształt szczęki. Zazdroszczę Ci. Chciałam spytać czy znasz/ widziałaś modelki z wyżej wymienionymi wadami i czy świat mody akceptuje takie wady? Bardzo proszę, wręcz błagam o odpowiedź gdyż chciałam się dowiedzieć czy mogę coś działać w modelingu czy jestem skreslona na starcie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja znajoma, powiedzialabym "kwintesencja kiczu" jesli chodzi o styl (nie mowie tego wrednie, ale tak jest ;-)), majaca bardzo wyraznie odstajace uszy, wręcz komicznie ;-) wybila się i robi międzynarodową karierę. Więc jak widać się da! Z oczywistych przyczyn nie podam tu jej imienia i nazwiska, ale gwarantuję ze na pewno niejedna dziewczyna by ją kojarzyla. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. Dlaczego usuwasz komentarze ?

    OdpowiedzUsuń