piątek, 2 stycznia 2015

Witajcie!

Nazywam się Natalia Król, mam 16 lat .Mieszkam w Bielsku.Od ponad pół roku jestem modelką.Nie jest to łatwa praca ale jakże satsfakcjonująca!W Polsce reprezentuje mnie warszawska agencja As Management .Modeling umożliwia mi podróże po świecie ,to jest to co kocham,ale przede wszystkim pozwala mi realizować swoje marzenia!Swoją przygodę z modą zaczęłam już dawno , swoją przyszłość wiążę z modą ,architekturą ,modelingiem i fotografią .Jestem pasjonatką zdrowego trybu życia i ćwiczeń ,ćwiczę codziennie , od roku trzymam się planu treningowego i diety .

model test by Natalia Erdman


„Trzeba mieć wytrwałość i wiarę w siebie. Trzeba wierzyć, że człowiek jest do czegoś zdolny i osiągnąć to za wszelką cenę.”


 Jestem uczennicą liceum matematyczno-fizycznego w Bielsku.To moja wymarzona szkoła , pisząc egzaminy nie dopuszczałam do siebie innej myśli ,żeby uczyć się gdzie indziej.Postawiłam wysoko poprzeczkę i jestem tu gdzie jestem!

Jak już wspomniałam kocham podróże,w tym roku dzięki mojej pracy mieszkałam miesiąc w Paryżu.Niezapomniany czas!Pa­ryż jest jak miłość od pier­wsze­go wej­rze­nia- raz zo­baczysz i do końca po­zos­ta­jesz wier­ny.Już wkrótce planuje kolejne wyjazdy.

Prowadzę instagrama ,linki znajdziecie poniżej .Wiele osoób zachęcało mnie do założenia bloga,pomyślałam ,że może to właśnie ten ,odpowiedni czas.Nowy rok, czas na zmiany.
 Ten blog planuję poświęcić modzie, modelingowi, chce podzielić się z wami moimi przeżyciami z nim związanymi i opowiedzieć jak to wszystko wygląda w oczach modelki.Znajdą się tutaj również posty o ćwiczeniach-mojej drugiej miłości i diecie!Nie zabraknie także zdjęć i relacji z moich podróży tych małych i dużych !
Mam nadzieję ,że będziecie ze mną i tu!Mam również nadzieję ,że to co tutaj stworzę pomoże wielu osobą w odnalezieniu motywacji i zmiany swojego stylu życia,bo wszechświat zawsze pomaga nam spełniać marzenia, nawet najbardziej błahe!
 

W życiu nigdy nie spoczywam na laurach ,dążę do wyznaczonych sobie celów i spełniam marzenia ,i tego wam życzę!

      To co zaczynamy?


instagram~tumblr

10 komentarzy:

  1. Bardzo cieszę się, źe założyłaś bloga! Uwielbiam blogi o modellingu, sama od niedawna jestem w jednej z warszawskich agencji. Mam nadzieje ze bedziesz duzo i często dodawać posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Natalio! Mam pytanie: czy mozna sie z Toba skontaktowac przez instagramowego directa (prywatnie)? chcialabym zaczerpnac pewnej rady :) z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak blog to koniecznie załóż aska :) To zawęża relacje blogerka- czytelnik. Zawsze możemy podrzucic pomysł na post itp, a Ty będziesz miała świadomość dla kogo piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Licze na posta o Twoim planie treningowym ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o zadawanie wszelkich pytań tu pod postami ,później pomyślę o czymś innym .

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za blog! Zapowiada sie swietnie! Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uczęszczasz do liceum matematyczno-fizycznego (co samo w sobie łamie wszelkie stereotypy o "głupiutkich modelkach"), wiążesz jakoś swoją przyszłość - studia również z takim ścisłym wyborem kierunku?

    OdpowiedzUsuń